Jak si pronajmout naši květinovou bránu

01

Rezervace

Pokud máte zájem o pronájem naší brány, vyplňte prosím poptávkový formulář. Na vaši poptávku odpovíme nejpozději do dvou dnů.

02

Smlouva a Záloha

V případě, že vámi poptávaná brána je k dispozici, pošleme vám smlouvu o pronájmu. Pro závaznou rezervaci je potřeba uhradit zálohu ve výši 50% pronájmu. Doplatek je splatný týden před rezervovaným termínem.

03

Doba výpůjčky

Brána se obvykle pronajímá na 1-3 pracovní dny.

04

Osobní odběr

Vlastní doprava i instalace: Zápůjčka se provádí ideálně den předem a vrácení den po svatbě. Je nutné dodržet naše stanovená pravidla. Boxy, v kterých je brána uložena, musí být před svatbou bezpečně uskladněny na suchém místě. V den svatby je možné bránu využít jak na obřad, tak pak na ozdobení nějakého svatebního koutku, vždy však je nutné bránu na noc uklidit do vnitřních prostor.  Den po svatbě bránu nekompletujte, uložte do přepravních boxů tak, aby každá část byla v boxu, který je pro daný díl určený (viz označení na dílech a boxech), nezapomeňte spojovací materiál. Doručte na naší adresu.

Osobní odběr se provádí v Dolních Jirčanech u Prahy.

05

Naše Doprava

Doprava i instalace zajištěná naší firmou: Brána bude doručena ráno v den svatby, případně dle domluvy den předem. Bránu dovezeme na místo určení, nainstalujeme a doladíme případné detaily. Jakmile již nebude ve svatební den potřeba, zajistíme také dekompletaci a odvoz.

Doprava od hranice Prahy : 1500Kč fixní částka plus 8Kč/km

06

Vratná kauce

Při převzetí brány budeme požadovat vratnou kauci. Výše kauce se liší podle zapůjčeného inventáře a její přesná částka je uvedená ve smlouvě o pronájmu. Kauce se hradí v hotovosti. Při vrácení bude vše zkontrolováno dle předávacího protokolu. V případě poškození inventáře nebo neúplného vrácení bude stanovená výše pokuty. Při vrácení brány v nepoškozeném stavu  bude kauce celá vrácená.